Kramfors

Kramfors

söndag 24 februari 2013

Om igen



Här är klippet jag skrev om igår. Nu hittade jag det. Det är Lena Ph och Carola som sjunger duett. De sjunger Lenas låt "Om igen". Sån otroligt bra låt och jag har alltid tänkt att den här låten skulle passa Carola. Nu får jag höra henne sjunga den och både Lena och Carola gör det jättebra ihop. Jag får gåshud och kan lyssna på den om och om igen. Fantastiskt bra!!

Elvis mår oförändrat. Det är varken bättre eller sämre. Men vi började ju med medicinen igår, så det tar väl ett tag. Han sover mycket, och det är ju bra. Han är ganska nöjd med de korta promenaderna som han får. Men igår ville han gå längre. Jag vet inte hur noga det är med det där. Om han har ork och vill själv så kanske man kan gå lite längre. Jag behöver ju inte ta en timmes promenad. Men igår fick han inte bestämma. Jag vände om och gick hem med honom.

Idag blir det städ dag här hemma. På tisdag fyller ju Micke år och då kommer det hit folk, så det måste ju vara fint här då. Jag brukar ju ta lite i taget då jag städar, för att orka och inte bli allt för dålig sen. Så jag ska börja idag och sen har jag ju måndag och tisdag på mig också. Det är ju på kvällen de ska komma hit.

Trevlig söndag önskar jag dig som läser detta och lyssna på Lena Ph och Carola, det är riktigt, riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar