Kramfors

Kramfors

lördag 2 februari 2013

Mysdag

Idag är det en riktig mysdag! Inga-Britt och jag har varit ute med hundarna och sen kom hon hem till oss på en kopp kaffe.

Nu ikväll blir det tv. På femman är det en film som Micke vill se och jag är ju intresserad av melodifestivalen. Det går samtidigt, så vi får se vad det blir. Visst vill jag se melodifestivalen, men det ska ju gå i flera omgångar, men filmen går bara i kväll, så det blir nog filmen. Så himla viktigt är det inte för mig, det är ju ändå inte den riktiga stora, den kommer ju senare. Fast ikväll är det en från Sundsvall som ska tävla...hm, nåja..jordens undergång på femman kanske också är bra :-/

Oavsett vad vi kommer att se så blir det mys med nåt gott. Har ni provat cheez heartz från olw? Dom är super goda! Det tänker vi äta framför teven ikväll.

Undrar ni hur det går för mig med målningen? Den första, örn tavlan, blev inte så bra. Men jag har målat en till tavla. Det är kunskapens träd med en fantasy orm. Grejen är att jag tänkte måla Murgröna, men det blev inte bra, så jag gjorde en orm av murgrönan. Det blev en orm med blad :-)
Jag sätter in en bild på tavlan. Den ser ni lite längre ner.

Som jag har skrivit tidigare så målar jag endast för min egen skull, för att ha nåt att göra på dagarna. Sen att det ser ut som om det är en fem åring som har målat, gör inte mig så mycket. Det viktiga är att jag tycker det är kul och att jag får något att göra som jag orkar med. Det här kan jag ju göra när jag vill och har ork och jag kan bestämma takten själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar