Kramfors

Kramfors

fredag 26 april 2013

Modevisning

Igår var jag ganska slut efter onsdagens resa till Sundsvall. Jag blev piggare på em så då tog jag en längre promenad med Elvis. Sist jag pratade med veterinären i Härnösand så tyckte hon att jag skulle gå längre med honom för att se hur han orkar. Jag sa att jag går som längst 30-40 minuter med honom. "men du behöver inte ha honom i vila längre", svarade hon då. Hon tyckte nog att det var kort tid för en mellan pudel. Hon tyckte att jag skulle testa att gå längre, så det gjorde jag i går. Jag gick i en timme med honom. Han klarade av det, men blev väldigt trött av promenaden. I vanliga fall är en timme inte mycket för en hund i hans storlek och ras, men nu när han är sjuk har jag velat ta det lugnt med honom.

Igår kväll var jag och Inga-Britt på modevisning. Det var jättekul! Butikerna här i Kramfors visade upp sina kläder. Varje biljett hade ett biljettnummer och i pausen var det dragning då man kunde vinna priser på sitt biljettnummer. Jag vann ett presentkort på Terra-Cotta. Jag brukar handla där, så det passade mig bra.
Det var fullsatt lokal igår. Jag och Inga-Britt var där en timme tidigare, så vi skulle få bra platser. Jag fotade en hel del och jag har gjort två bildcollage av några av bilderna. De ser du här nedanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar