Kramfors

Kramfors

onsdag 23 januari 2013

Bara för att få kladda på lite hur jag vill



Hihi, jag tycker denna video med Nanne påminner lite om mig. Jag blir lätt rastlös. Det började sen jag slutade jobba och blev sjukpensionär. Trots att jag inte har så mycket ork så blir jag trött på att ständigt vila och se på tv. Jag vill liksom att det ska hända nåt. Sen jag började med mina promenader så har jag lättare att koppla av.

Jag skulle behöva nån sysselsättning som jag kan styra upp själv. Ingenting med krav och måsten, för jag vet ju inte när min kropp säger ifrån, så jag kan ju inte lova nåt. Nånting som tar 20-30 min per dag. Jag funderar på att börja måla. Jag är helt värdelös på att måla, men jag behöver ju inte måla för att ställa ut. Jag kan ju måla bara för min egen skull, bara för att få kladda på lite hur jag vill.

Det ska jag börja med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar