Kramfors

Kramfors

fredag 11 januari 2013

Pokerface

Min dröm om att få skriva sångtexter håller på att bli uppfylld. Jag skrev en text som heter "Pokerface" för flera år sedan, men har inte hittat någon som vill, kan eller har tid att tonsätta den. Jag känner ju inte så många musiker så jag har ju inte så många att fråga. Men tackvare en underbar vän som har söner som är musiker, så blir min text tonsatt. En av sönerna, som heter Mathias, jobbar med texten, och i morse fick jag ett smakprov på mailen. Det är en jättefin melodi. Duktig kille det där!

Nu hoppas jag att den kommer till användning. Jag kan ju inte sjunga och spela, men jag hoppas att någon annan vill det, när den är klar. Jag är ju inte ett smack tecknisk av mig, men om jag lyckas så ska ni få höra den här på bloggen när den är klar. Nu har Micke vaknat så nu ska jag spela upp den för honom. Ha det bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar