Kramfors

Kramfors

söndag 13 januari 2013

Vinter utflykt

Idag är det också -22 grader. Jag, Micke och Elvis gjorde en liten utflykt till Icktjärn här i Kramfors. Vi gick ut på isen på sjön och busade med Elvis.

Jag fotade och filmade. Några foton ser du här nedanför. Jag älskar vintern!
Det är så kul, för min dotter Regina är lika dan. Det är nog bara hon och jag som säger: "yes, det är svinkallt ute, idag blir det picknick".

Jag har haft sms kontakt med Regina idag och hon var så besviken att det bara var -15 grader där. Hon gjorde en utflykt till skogen med sin hund Alice idag och hade nyponsoppa och mackor med sig. Det är min jänta det!
Lik sin mor :-)
Att sitta på en strand i stek het sol har jag aldrig förstått mig på, vad är det för härligt med det?

Nåja, här kommer lite bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar