Kramfors

Kramfors

onsdag 2 januari 2013

Nytt år och nya brallor

Då var det ett nytt år igen då. Jag tror det här året blir bra, jag hoppas på det. Förra året slutade lyckligt. I augusti flyttade vi från Gotland tillbaka till Kramfors, och än så länge trivs vi bra här. Min dotter och hennes pojkvän var här i juldagarna och vi fick en fin jul ihop med dem och mina föräldrar. Sista timmarna på året spelade jag Bingolotto med Micke, Inga-Britt och hennes man. Jag vann 250 kr. Inte mycket, men bättre än ingenting. Så idag hämtade jag ut min vinst och gick och köpte mig ett par nya byxor. Jag har ju brist på byxor nu när jag gått ner i vikt. Jag hittade skit snygga brallor, som är helt i min smak. 250 kr räckte ju inte, så jag fick lägga till lite. Tur jag hade pengar kvar av de jag fick i julklapp. Sjukpensionen räcker ju inte så långt, den går till räkningar.
Du ser en bild på byxorna här nedan.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar