Kramfors

Kramfors

lördag 12 januari 2013

Snor rekord och personligt rekord

Idag är det -22 grader här i Kramfors. Men det är fint ute, även om det är lite kallt. Det är så här vinter ska vara, tycker jag. Jag tog en promenad utan Elvis idag. Jag gick 8,5 km. Det är mitt personliga rekord sen jag började med RunKeeper.

Det är så otroligt skönt att gå och vackert ute. Men jag såg nog inte riktigt klok ut. Jag hade ju pälsat på mig ordentligt och jag såg att både halsduken och pälsen på mössan blev rimfrostigt. Snorig blev jag också. Jag slog nog både Helena Bergström och Tomas Wassberg i hästvägar när det gäller snor. Men nu är jag hemma. Har vilat en stund och ska snart åka och handla. Det blir varma mackor idag. Mums, det är gott!

Jag tog några bilder när jag var ute och gick. Här är bilder från kyrkviken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar