Kramfors

Kramfors

onsdag 9 januari 2013

Gotlänning på tråden och bra musik



Idag har jag orkat lite mer än vad jag gjort de senaste dagarna. Förutom två långpromenader så har jag kört tre maskiner tvätt, handlat och plockat undan lite i lägenheten. Jag börjar väl komma igen nu efter stor helgerna. Det är ju roligt med att träffa släkt och vänner, men det tar också på krafterna.

Den här låten här ovanför tycker jag så otroligt mycket om. Oavsett vad folk tycker, tänker och säger om oss så är vi vackra. Du är vacker och jag är vacker!

Idag har jag pratat med min kompis Christina på Gotland. Det var roligt att höra hennes röst igen. Vi får väl se när vi får möjlighet att åka ner till Gotland. Jag funderar på att bjuda hit mina vänner till sommaren. Dom har ju inte sett hur vi bor.

Äsch...jag hade så mycket i huvudet som jag hade tänkt blogga om men minnet är inte alltid det bästa. Innan jag hade startat datorn, så hade jag glömt vad jag skulle skriva. Men låten är ju bra, den kan du ju lyssna på! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar