Kramfors

Kramfors

måndag 11 mars 2013

En oväntad vänskap

Igår hyrde jag och Micke en film. Det var en fransk film som är baserad på en sann historia. "En oväntad vänskap" heter den. Den rekommenderar jag dig att se.

Jag tog det bara lugnt igår. Jag behövde vila upp mig och jag har sovit mycket.

Jag såg en film på Facebook som Elvis uppfödare hade lagt ut. Det var några hundar som sjöng, och en av dem var Elvis pappa. Jag delade den på fb, men jag tror något blev fel, för Micke ser inte då han är inne på fb att jag har lagt ut/delat den. Synd, för det vore roligt att visa mina vänner Elvis pappa. De är så otroligt lika varandra. De har bara lite olika frisyrer. Elvis pappa har mer päls på öronen än vad Elvis har.

Idag hade jag tänkt att tvätta, men jag är fortfarande trött efter helgen, så jag vilar idag med.

Önskar dig som läser min blogg en trevlig fortsatt vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar