Kramfors

Kramfors

onsdag 6 mars 2013

Rolig fika på stan

Igår var en tung dag, då jag och Micke fick veta något hemskt. Det är inget jag kan berätta här. Det handlar om att någon råkade väldigt illa ut. Jag blev väldigt känslomässigt berörd av det.

Men idag har det varit en bättre dag. Min fina vän Sabina frågade om vi kunde ta en fika ihop på stan och det ville jag. Det var roligt att träffa henne. Vi skrattade mycket, väldigt mycket...antar att jag behövde det. Jag var så ledsen och spänd igår så allt släppte väl idag då jag träffade Sabina. Hon är en person som jag känner att jag kan kan vara mig själv med. Det blev mer skratt än prat. Ibland vet jag inte vad vi skrattade åt, vi bara skrattade. Fick tillslut skärpa till oss och pratade om vardagliga saker, för att inte skratta. Folk vid borden omkring vårt bord måste ju trott av vi var påverkade av nåt.

Fy vad jag behövde detta!!
Men nu...mat! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar