Kramfors

Kramfors

söndag 10 mars 2013

Extrem vila

Ja, man ska ju ta vara på vilodagen, står det i Bibeln. Det tänker jag verkligen göra idag. Det har varit två intensiva dagar. I fredags då vi åkte till Härnösand med Elvis, till veterinären, och igår då vi hade Rasmus här och mina föräldrar kom och stannade över dagen. På em kom Inga-Britt och Palle och hälsade på också, så då var det fullt hus. Det var väldigt trevligt att ha de här. Mamma och jag gick en stund på stan. Mamma handlade kläder. En snygg vinter kappa fick hon tag på rean.

Det var trevligt, men jag som var jätte trött redan innan alla kom, blev ju helt slut av allt besök. Men det var värt det. Jag måste ju kunna ha besök ibland, så jag tar "smällen" som blir. På kvällen var det final i Melodifestivalen. Jag hoppades på Hoffsten och Yohio, men ingen av dom vann. Jag tror att Yohio skulle ha bäst chans i Esc, men så blev det ju inte då.

Men höjdpunkten och största anledningen till att jag kämpade att hålla mig vaken var Carolas framträdande. Hon firar ju 30 år som artist i år och hennes House version av främling var grymt bra. Tråkigt bara att hon inte fick ha med sina dansare.

Idag ska jag vila, och då menar jag verkligen vila. Ska bara göra sånt som jag gillar och återhämta mig från allt som har varit de senaste dagarna.

Ska börja med en påskmust :-)
Den norrländska påskmusten som är godast av alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar