Kramfors

Kramfors

söndag 17 mars 2013

Provtagning

Jag skulle ta tre avföringsprover på Elvis under helgen, fredag, lördag och söndag. Det skulle läggas i en speciell påse som jag fick av veterinären och skickas in för analys. Det har jag gjort idag. Nu blir det spännande vad det blir för resultat. Förhoppningsvis får jag provsvaren under nästa vecka.

Det är svårt att tänka på något annat än Elvis nu. Igår träffade jag min fina vän Sabina. Vi tog en fika på stan och gick en promenad i det fina vår vädret. Skönt att få skingra tankarna lite.

Idag gör jag och Micke inte mycket. Det är jätte varmt ute så jag har gått en promenad själv, utan Elvis. Han ska fortfarande vila. Det är svårt att veta hur mycket jag kan gå med honom. Jag har ju gått med Elvis max 15 minuter nu då han är sjuk. Enligt veterinären så kan jag gå längre promenader, men inga långpromenader. Vad räknas som lång promenad? Jaja, lite längre kanske jag törs gå då..men jag är ju rädd om min vovve. Elvis tycker nog jag är lite väl snål med promenader då dom är bara 10-15 min långa.

En bild på mig och min kompis Sabina som togs igår under vår promenad, ser du här nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar