Kramfors

Kramfors

fredag 2 november 2012

Bara 4 kvar

Idag har det varit en bättre dag. Det har visserligen varit regnigt, men det har sin charm det också. Blir så där höstmysigt då regnet smattrar mot taket och man får tända värmeljus.

Jag har ju börjat motionera och tänker mer på vad jag äter. Mitt mål är att gå ner till 60 kilo, för det vägde jag då jag flyttade till Gotland. När jag flyttade därifrån vägde jag 13 kilo mer.


                                 Så här ser jag ut nu. Har bara 4 kilo kvar att gå ner.
Det känns bra att jag lyckats så bra. Jag använder en app som heter Shapeup som hjälper mig att hålla koll på kalorierna. Den säger till då det blir för många och för lite, och det är jättebra för mig.


                                     Bra med fågelperspektiv, då ser man smalare ut ;-)


                                        Hihi...blev ett ego blogginlägg ikväll :-)
Men det är ju bättre än inlägget jag skrev igår kväll, då såg jag sur ut :-)

Är glad idag! Kanske för att Shapeup lät mig äta pizza idag. Men nu blir det en kopp te och invänta
X-Factor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar