Kramfors

Kramfors

fredag 23 november 2012

Midnatt råder...

Ja, nästan iaf! Kl är nu 5:18 på morgonen men jag har varit vaken nästan hela natten. Jag fick sån gräslig huvudvärk igår kväll, så jag fick gå lägga mig. Men vaknade typ vid halv två och har varit vaken sen dess. Har haft så ont i skallen och har det fortfarande. Typiskt...jag som hade tänkt att städa, sätta upp julgardiner och göra advent fint idag. Det får vänta! Jag var hos frissan igår och klippte mig, kanske blev det lite för mycket för min skalle. Men jag blev fin i håret, så det var värt det. Hon är duktig på att klippa Sofie, som min frisör heter. Korta frisyrer är hon skitduktig på och jag klippte kort. Jag tycker det är vansinnigt snyggt med kort hår. Nackdelen är att man får gå till frissan så ofta, speciellt jag, för mitt hår växer så fort.

Idag blir det till att ta det lugnt. Ska plocka ur diskmaskinen och fylla på med ny disk, om min skalle tillåter. Men annars blir det att chilla framför teven. Har en gammal klassiker att se, Flashdance. Den ska jag titta på idag.

Klart jag ska motionera också. Min PT...Elvis är inte sjuk och han ser till att jag kommer ut och rör på mig varje dag, flera gånger om dagen :-)
Vilken hård PT jag har ;-)

Här är en bild på mig då jag kommit hem från frissan. Snyggt va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar