Kramfors

Kramfors

fredag 9 november 2012

Glad

Igår visade vågen att jag har gått ner 10 kilo, sen jag började. Det känns så gott och nu har jag bara 3 kilo kvar till mitt mål. Känns bra att jag har lyckats så bra.

Igår fick jag också en glädjande nyhet som gjorde att jag blev ännu gladare. Jag kan inte berätta vad det är eftersom det fortfarande är hemligt, men så småningom kommer jag att berätta det.

Känns bra att leva just nu! =)

I helgen ska jag inte falla i helg fällan, som jag kallar det. Jag har en förmåga att så fort det blir helg vill jag äta nåt gott och äter gärna lite för mycket av det goda. Men nu i helgen ska jag vara stenhård mot mig själv.

Idag ska jag gå en långpromenad. Fast det gör jag ju varje dag nu för tiden.
När jag har nått mitt mål med vikten, ska jag fortsätta med promenaderna. Den enda skillnaden blir att jag inte tänker hålla på att väga allt som jag ska äta.

Nu ska jag koka te och fylla te kannan så jag har te så det räcker under Nyhetsmorgon.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar