Kramfors

Kramfors

torsdag 15 november 2012

En dag med Nina

Idag har jag träffat min kompis Nina. Jag mötte upp henne då hon kom med bussen och sen gick vi på stan. Det finns flera ställen här i Kramfors som har kommit till medan jag har bott på Gotland. Eriks hjälpens second hand är ett av dom ställena. Dit gick jag och Nina idag. Det var första gången som jag var där. Det var härligt, fanns hur mycket som helst! Efter åt gick vi till Åsas café, det var också första gången jag var där. Det är ett mysigt litet café mitt i stan. Jag tog en räkmacka och det gjorde Nina också. Så gott!

Nina är så härlig. Jag är så glad att hon ringde och ville vara med mig idag. Nu är jag trött i skallen så jag vet snart inte vad jag heter, men det är värt att bli lite trött och slut då jag får vara med vänner. Nina är en underbar vän, jag gillar henne!

Men nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig i fåtöljen, dra upp fötterna och bara var. Det verkar som om det blir Svt om astronauter som gäller nu. Micke tittar på det, men det kan jag stå ut med. Bara jag får sitta och njuta med att bara vara och känna en tacksamhet över denna dag. Jag tackar Jesus för min vän Nina och denna dag med henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar