Kramfors

Kramfors

lördag 10 november 2012

Ordning & reda, löning på...

Idag tänkte jag göra en nyttig men lyxig frukost eftersom det är helg. Den slutade på 753 kalorier. Jag tog bara ett chibata (stavas) bröd som jag delade så jag fick 2 bitar. Skivade purjolök och aubergine, ost och 3 tsk skaldjurs sallad. Det blev 753 kalorier.

Nä, idag blir det till att gå och hädanefter fortsätter jag med min fiber havregrynsgröt till frukost. Ordning och reda...löning på...öh, någon annan gång!

Jag känner mig piggare nu då jag har hållit på ett tag med träningen och gått ner i vikt. Jag är både piggare och gladare =)

Det finns ganska många vägar att gå här i Kramfors och det är bra eftersom jag fort tröttnar på en och samma väg. Det blir ju mer stadsvandring här än vad det blev på Gotland, speciellt på kvällarna då det är mörkt, då vill jag inte gå i nån mörk skog eller avlägsen väg. På Gotland blev det ofta kvällspromenader vid havet...tjusigt värre! Men då blev jag så upptagen med att njuta av naturen och solnedgången så inte brände jag särskilt många kalorier *skratt*.

Nu ska jag se en stund på X-factor innan jag går ut med hunden.
Här en kvällsbild från Gotland från en av mina kvällspromenader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar