Kramfors

Kramfors

tisdag 6 november 2012

Vandraren har många vägar

Träningen går jättebra! Igår gick jag och Elvis sammanlagt 12 km. 3 km gick vi tidigt på morgonen och 9 km gick vi mitt på dagen. Det var så skönt att gå och Elvis blev för en gångs skull trött. Annars brukar han vila i typ 10-15 minuter, sen vill han leka eller göra något annat. Men igår blev han trött och låg ganska länge efter promenaden.

I morse väntade jag tills det hade blivit lite ljusare och gick runt Flogsta. Det är så mörkt där och ödsligt, så jag väntade på dagsljuset och gick halv åtta ungefär. Det blev bara en halv timme senare än vad vi brukar gå.

Idag känns det i benen, så det blir ingen 9 km promenad idag. När vi gick så långt igår gick vi förbi Björknäs. Konstigt att jag fortfarande får ångest och är på väg att spy varje gång jag ser Björknäs byggnaden, men det går ju över så fort jag har gått förbi den.
För övrigt är det en trevlig promenad sträcka.

Här är ett collage på Elvis, som jag har gjort :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar