Kramfors

Kramfors

tisdag 20 november 2012

Tallriks modellen

Idag mår jag bra igen. Jag behövde bara vila igår. Idag har Elvis och jag gått en långpromenad. Vi gick över 7 km. Det känns bra att kunna träna igen. Jag mår bra av det. Blir gladare och jag känner ju att kroppen mår bra av att jag rör på mig. Jag har ju tex fått mycket bättre kondition.

Jag har nyss ätit middag. Det blev grillat fläsk, cocktail tomater och keso med svartpeppar. Jag har aldrig varit riktigt förtjust i keso, men jag såg på Facebook igår en vän där som hade lagt ut en bild på vad hon åt, och det var samma som jag åt i dag, fast med biffar isf fläsk. Jag tyckte det såg gott ut så jag gav keson en chans till och åt det till middag idag. Det var faktiskt gott! Det kommer jag att köra med fler gånger. Jag gillar ju inte kokt potatis, så keso kan ju få ersätta potatisen ibland för mig.

Jag fotade tallriken, eller maten på tallriken och hoppas fler blir sugen :-)
Keso är ju bra alternativ då man vill gå ner i vikt. Så här kommer en liten tallriks modell på hur min mat kan se ut nu för tiden =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar